Instagram anketleri etkili bir halde iyi mi kullanılır?

Anketleri iyi mi ayarlayacağımızı öğrendiğimize nazaran, Instagram Stories reklam kampanyalarınızda anketleri kullanabileceğiniz bazı yaratıcı ve etkili yollara bir göz atalım.

Instagram Hikayesi reklamlarınızda etkileşimli anketler kullanmak, aşağıdakileri yapmakta destek olabilir:

  • Bir ürünün diğerine olan popülaritesini daha iyi anlayın (mesela, stiller, renkler, tatlar, özellikler, tasarım vb.).
  • Gelecekteki ürün geliştirme ve reklam kampanyaları hakkında informasyon edinin.
  • Ürün / hizmetinizin çözebileceği kitle ağrı noktalarını öğrenin.
  • Kitlenizle etkileşimi artırın.
  • Markanız ve kampanyanız çevresinde sohbet başlatın.

Hedef kitlenizin ne istediğini anlamanın daha iyi bir yolu var mı? Minimum iki ürün yada ürün versiyonu içinde. Kim bilir yeni bir ürün serisi başlatıyorsunuz ve bir grup insana neyin daha cazip geldiğini görmek istiyorsunuz. Kim bilir temel teklifinizin tekrardan tasarlanmasını düşünüyorsunuz. Bu, işinizde genel olarak daha iyi satış yapabileceğinizi görmek için size erken bir düşünce verebilir.

İşte bu yılki instagram pop-up gördüğümüz sohbet odaları’dan mükemmel bir örnek. İnsanların bunu görebilmeleri, onlarla etkileşime girebilmeleri ve kim bilir atıştırmalıkları almak için mağazaya gittikleri süre, akılda kalmaları ve bir satın alma yapmaları için o hafta sonu koşmak için muhteşem zamanlanmış.

Bu bilgiyi ürün geliştirme yada öteki pazarlama girişimlerinde kullanma çabasında iki şeyden hangisinin daha popüler bulunduğunu bilmek ister misiniz? Hedef kitlenize pırlanta takıları benzer biçimde anketlerle problem. Renk tercihi hakkında kolay bir sual, Sohbet siteleri sadece bu çizgideki hangi renk ürünlerinin e-posta pazarlaması yada organik postalar benzer biçimde öteki pazarlama ve reklam kampanyalarında kullanabilecekleri hakkında anlamlı bilgiler verebilir.

Sıradaki Ülke Müzik Ödülleri. İki reklamı gerçekleştirmek için aşağıdaki reklam örneğini kullanabilirler: etkileşim ve insanların markaları ve yaklaşan etkinlikleri hakkında konuşmalarını sağlamak. Görüntüleyenlerin coşku duydukları performans türlerini ölçmek için Instagram Hikayeleri’nde bir anket reklamı yayınladılar. Bu, yaklaşan etkinliğinizle ilgili insanları meşgul etmenin, ödül şovu, konser yada konferansa bahis oynamanın mükemmel bir yoludur. Reklamın sağ alt köşesinde yada Instagram Stories organik yayını yada ücretli reklamında, kağıt görünümlü bir ok vardır. Kullanıcılar bunu tıklayıp dostlarıyla paylaşabilir. Paylaşım verilerini görüntülemek için bunu “Paylaşımlar” altındaki etkileşim raporunda Reklam Yöneticisi’nde görüntüleyebilirsiniz.

 

Categories:

No responses yet

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Recent Posts
Son Yorumlar
    Kategoriler