Yerleşim Raporu yeni ve geri gelen ziyaretçiler, cihaza, Sohbet kampanyası ve daha fazlası benzer biçimde ayrıntılarına gore web sayfanızda tıklama yöntemiyle filtreleme olanağı tanır ki Konfeti Raporunda benzer. Aradaki fark, Yerleşim Raporunun, sayfadaki her tıklanabilir unsur için beraber gruplandırılmış bu verilere bakmanıza olanak vermesidir.

Mesela, Google’da belirli bir anahtar kelimeyi aradıktan sonrasında sayfanıza gelen ziyaretçilerin değişik bir anahtar kelime arayan ziyaretçilerden daha yüksek bir oranda tıklayıp tıklamadığını görebilirsiniz. Benzer şekilde Sıralama Raporu , web sayfasındaki her sohbet tıklanabilir öğeyi tıklayan kullananların yüzdesini gösterir. Dolayısıyla, Google Analytics verileriniz belirli bir web sayfasının çıkış oranının yüksek bulunduğunu gösteriyorsa, bu ziyaretçilerin nereye gittiğini bulmak için Sıralama Raporunu kullanabilirsiniz.

Başka bir örnek: Kullanıcılar bir formu doldurmaya adım atmak için tıklıyorsa sadece büyük bir kısmı formu göndermek için tıklamıyorsa, bunu tanımlamak için Sıralama Raporu’nu kullanabilirsiniz. Arkasından, bu ziyaretçilerin kim olduklarını ve formu niçin doldurmadıklarını öğrenmek için yukarıdaki Yerleşim Raporunu kullanabilirsiniz.

Categories:

No responses yet

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Recent Posts
Son Yorumlar
    Kategoriler